نگاه کیفیت بخشی به موضوع انتخاب معلم نمونه در دستور کار باشد/ معلمان خرید خدمات و نیروهای خدماتی در فرآیند معلم نمونه امسال حضور خواهند داشت
نگاه کیفیت بخشی به موضوع انتخاب معلم نمونه در دستور کار باشد/ معلمان خرید خدمات و نیروهای خدماتی در فرآیند معلم نمونه امسال حضور خواهند داشت
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از نگاه تجاری به معلم نمونه باید پرهیز شود و این بدان معناست که کیفیت‌بخشی در انتخاب این فرایند حائز اهمیت است و توجه به مدارک و مستندات صرف نباید معیار برای انتخاب معلم نمونه باشد.

به گزارش اخبارکوهپایه به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سید علی مدینه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در نخستین جلسه کارگروه ستاد بزرگداشت مقام معلم در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اظهار داشت: فرایند انتخاب معلم نمونه برنامه حائز اهمیتی است و باید در این زمینه نگاه جدیدی داشته باشیم و یک حرکت و جنبش فعالانه در مدارس ایجاد شود.
وی افزود: از نگاه تجاری به معلم نمونه باید پرهیز شود و این بدان معناست که کیفیت‌بخشی در انتخاب این فرایند حائز اهمیت است و توجه به مدارک و مستندات صرف نباید معیار برای انتخاب معلم نمونه باشد.
مدینه تصریح کرد: باید به شاخصه‌های معلم گونه یک فرد در فرایند انتخاب معلم نمونه توجه شود و دانش‌آموزان امسال باید در این موضوع مشارکت جدی داشته باشند و نیاز است در این زمینه با تبلیغات گسترده زمینه مشارکت افراد را فراهم کنیم.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: امید و انگیزه به همه معلمان برای شرکت در فرایند انتخاب داده شود تا در آن شرکت کنند.
وی با بیان اینکه باید به نیروهای خدماتی نیز در این فرایند نیز توجه شود، افزود: همچون سال گذشته شیوه‌نامه‌ای در استان برای انتخاب این همکاران تدوین شود.
مدینه با بیان اینکه فرایند انتخاب معلم نمونه باید از هرگونه نگاه‌های سیاسی و جانب‌دارانه در آن پرهیز شود و نیروهای خرید خدمت و دانشجو معلمان سال ۹۹ که امسال داوطلبانه در کلاس حاضر شدند باید در این فرایند مشارکت داده شوند.
انتهای پیام/ ز