تا زمانی که خون سردار سلیمانی می جوشد، بلاها بر سر دشمنان اتفاق خواهد افتاد
تا زمانی که خون سردار سلیمانی می جوشد، بلاها بر سر دشمنان اتفاق خواهد افتاد
فرمانده ناحیه امام علی (ع) گفت: تا زمانی که خون سردار سلیمانی می جوشد این اتفاقات و بلاها بر سر دشمنان اتفاق خواهد افتاد و شدت آن نیز بیشتر خواهد شد.

به گزارس اخبار کوهپایه؛ جواد داستانی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه امیرالمومنین بخش کوهپایه اظهار کرد: در ابتدای سال مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال جهش تولید اعلام کردند که این یک تکلیف برای همه است تا در این راستا گام بردارند..

فرمانده ناحیه امام علی با بیان اینکه تحول خواهی اقتصادی مقام معظم رهبری از همه مسئولان است، تصریح کرد: در حال حاضر فشار اقتصادی  بر روی مردم بسیار زیاد بوده و وضعیت اقتصادی خوبی ندارند.

وی افزود: در همین هنگام  که مردم با مشکل سخت معیشتی و اقتصادی رو به رو شدند، مقام معظم رهبری ورود می کنند و با فرمان حکیمانه ایشان رزمایش کمک مومنانه ایجاد می شود و مردم و مسئولان وارد صحنه شده و همه از این حضور و نتایج آن انگشت بر دهان شدند؛ این تبعیت از رهبری به کوری دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب است..

جواد داستانی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مورد رزمایشات کمک مومنانه در ناحیه امام علی (ع) عنوان کرد: در شرق اصفهان بالغ بر ۲۰ هزار بسته معیشتی از ابتدا تا پایان ماه رمضان در شرق شهرستان اصفهان بین خانواده هایی که از کرونا اسیب دیده بودند، توزیع شد که ارزش مالی هر بسته حدود ۲۰۰ هزار تومان بود.

داستانی ادامه داد: در کنترل بیماری کرونا از ۱۵ اسفند ماه که این بیماری اوج گرفت، تا اواخر اردیبهشت ماه ۲۱ ایستگاه سلامت در شرق شهرستان اصفهان ایجاد شد و بسیجیان پای کار آمدند و درست در همین  زمان  برخی از مسئولان خود را مخفی و پنهان کرده بودند، اما بسیجیان در صحنه بودند.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) با اشاره به اقدامات خوبی که در کنترل بیماری کرونا انجام گرفت، اذعان کرد: خیلی ها در دنیا منتظر بودند و اعلام می کردند که جمهوی اسلامی نمی تواند در مقابل این ویروس مقاومت کند  اما همان ها اکنون برای گرفتن تجربه های مقابله با بیماری کرونا به سراغ ایران آمده اند؛ البته می طلبد که همچنان دستورات و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا بتوانیم این ویروس را نابود کنیم..

وی در ادامه بیان کرد: انتظار مقام معظم رهبری از همه ما کمک به دولت و مسئولان، برای مسائل اقتصادی است که همت مردم نیز در این زمینه نیاز است؛ در رزمایش کمک مومنانه اگر همه دست به دست هم نداده  و وارد نشده بودند، این نتیجه حاصل نمی شد.

فرمانده ناحیه امام علی (ع) گفت: آن هایی که سالیان سال برای نظام ما نقشه کشیده و اغتشاش می کردند و در فضای مجازی بر علیه نظام، ولایت و مردم سازماندهی انجام می دادند و نا آرامی ایجاد می کردند امروز چه وضعیتی برای خودشان پیش امده است؟  این  برکت خون حاج قاسم سلیمانی و انتقام سختی که مقام معظم رهبری فرمودند، است.

داستانی خاطرنشان کرد: تا زمانی که خون سردار سلیمانی می جوشد این اتفاقات و بلاها بر سر دشمنان اتفاق خواهد افتاد و شدت آن نیز بیشتر خواهد شد.

جواد داستانی گفت: امروز وضعیت نژاد پرستی در امریکایی که دم از حقوق بشر می زد را ببینید، پلیس وحشی امریکا چه کار می کند و مردم بیگناه سیاه پوست را به قتل می رساند و البته ظلم پایان دارد.

وی با اشاره به شرایط امریکا خاطرنشان کرد: این هم یک گوشه چشمی و اخطار به ان مسئولانی است  که از این نظام حقوق می گیرند و بر علیه نظام کار می کنند، چرا که هنوز به دشمن و دست دراز کردن به سوی آن امید دارند.

فرمانده ناحیه امام علی(ع)  گفت: پنج کشتی نفت کش ما در بیخ گوش آمریکا به ونزوئلا می رود و امریکا هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد، این اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

داستانی ادامه داد: انچه که امروز در امریکا اتفاق می افتد به برکت انقلاب و خون سردار دل هاست و جویش و همایش مردمی برای عدالتخواهی بوجود امده است و به برکت خون شهدا شاهد سرافرازی نظام در دنیا هستیم.

جواد داستانی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت و نقش ولایت فقیه در پیش برد انقلاب اسلامی ایران گفت: در بعضی کشورها انقلابی صورت می گیرد اما از بین می رود اما در کشور ما به دلیل ولایت فقیه امروز ۴۱ سال از انقلاب می گذرد که لازم است که قدر دان این نعمت بزرگ باشیم.

انتهای پیام/