اعتراف یک سارق به ۱۶ فقره سرقت 
اعتراف یک سارق به ۱۶ فقره سرقت 
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر گفت: با تلاش مأموران پلیس سارقي که اقدام به سرقت اموال داخل خودرو ، کابل برق و ابزار آلات صنعتي از منازل نيمه ساز مي کرد با 2 ميليارد ريال اموال سرقتي دستگير شد. 

به گزارش اخبارکوهپایه به نقل از روابط عمومی پلیس، هادی کیان مهر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال داخل خودرو با شیوه و شگردهایی مشابه در محلات مختلف این شهرستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام با انجام اقدامات دقیق و هوشمندانه پلیس و با سرنخ های بدست آمده، سارق که یکی از افراد سابقه دار شهرستان بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی هماهنگ در مخفیگاهش دستگیر شد .

این مقام انتظامی در ادامه اظهارداشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم علاوه بر کشف اموال سرقت شده از خودرو های شهروندان، مقادیر زیادی اموال مسروقه دیگر شامل کابل برق و ابزار آلات صنعتی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ف