توسعه یک کار خانگی به تولیدی/ بانوی کارافرین: رمز موفقیتم تلاش و پشتکار بود
توسعه یک کار خانگی به تولیدی/ بانوی کارافرین: رمز موفقیتم تلاش و پشتکار بود
بانوی کارآفرین در شرق اصفهان گفت: بابت مستقل شدن در خیاطی و ایجاد تولیدی، زحمت زیادی کشیدیم، وقت گذاشتیم، تمام تلاشمان را کردیم و مطمئن هستم خدا کمک می کند کسب و کارمان به حد مطلوبی که در نظرم است، برسد برای به ثمر رسیدن تلاشمان کم نگذاشتم و مطمئن هستم نتیجه اش را خواهیم دید.

سمیه ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبارکوهپایه اظهار کرد: از کودکی کنار مادرم می نشستم و او خیاطی می کرد، من نیز برای عروسک هایم لباس می دوختم و کلی ذوق می کردم آنقدر کنار مادرم نشستم و خیاطی کردنش را دیدم تا اینکه به خود آمده و متوجه شدم در نوجوانی هرروز پشت چرخ خیاطی مادرم نشسته ام و در حال دوخت و دوز هستم.
بانوی کارآفرین در شرق اصفهان بیان کرد: مادرم تمام نکات خیاطی را با فوت و‌فن هایش برایم توضیح می داد و من اجرایی می کردم، پس از چند سال خیاطی در کنار مادرم، برای کسب درآمد و همچنین تجربه بیشتر وارد یک تولیدی که در حوزه تولید مانتو  فعال بود، شدم و پس از اجرای چند نمونه دوخت و دوز، در تولیدی استخدام شدم.
ترابی خاطرنشان کرد: هفته ای چهار روز در تولیدی و هفته ای دو روز نیز کمک مادرم در منزل خیاطی می کردم؛ مادرم سفارشات بازاری روبالشی و روتختی های یک فروشگاه که در حوزه کالای خواب فعال بود را می رساند در این بین و پس از چند ماه کار کردن، تصمیم گرفتم برای اخذ مدرک اقدام کنم.
وی افزود: برای اخذ مدرک لازم بود یک دوره در کلاس های آموزشی و تکمیلی شرکت کنم بنابراین در این مدت، فشار کاری برایم بیشتر بود و به هرشکلی که در توانم بود آن را گذراندم پس از اخذ مدرک، اتاقی در طبقه بالای یک فروشگاه اجاره کرده و با مادرم یک تولیدی کوچک راه انداختیم.
سمیه ترابی عنوان کرد: برای مواقعی که مشتری حضوری نداشتیم، لباس بر اساس سایزهای بازاری دوخت می زدیم و پس از دوخت به صورت سایزی با سایزبندی کامل، آنها را در سایتی که برای تولیدی تدارک دیده بودم، معرفی کرده و از طریق شبکه‌های مجازی نیز، سایت و محصولات تولیدی را معرفی و لباس ها را به فروش می گذاشتیم.
بانوی کار آفرین در شرق اصفهان توضیح داد: کمی طول کشید تا فروش رونق بگیرد اما به هر شکلی که بود تلاش کردم خط فروش غیرحضوری تولیدی شکل بگیرد، دوماه زودتر از شروع فصل ها اقدام به خرید پارچه و دوخت و دوز می کنیم، لباس‌هایی که در بازار بیشتر پسندیده شده و پرطرفدار هستند را انتخاب کرده و شروع به تولیدش در سایزهای مختلف می کنیم.
وی متذکر شد: پس از دو سال کار به این سبک، اکنون سه خیاط دیگر نیز در تولیدی مشغول به کار هستند، علاوه بر فروش انحصاری سایت و پیج خودمان، تعدادی فروشگاه نیز محصولاتمان را بصورت عمده خریداری می کنند ضمن اینکه همچنان در حال تلاش برای جذب مشتری های عمده بیشتری هستیم قابل و در نمایشگاه های استانی نیز شرکت می کنیم.
سمیه ترابی گفت: بابت مستقل شدن در خیاطی و ایجاد تولیدی، زحمت زیادی کشیدیم، وقت گذاشتیم، تمام تلاشمان را کردیم و مطمئن هستم خدا کمک می کند کسب و کارمان به حد مطلوبی که در نظرم است، برسد برای به ثمر رسیدن تلاشمان کم نگذاشتم و مطمئن هستم نتیجه اش را خواهیم دید.
انتهای پیام/ج ی