پیش‌بینی وزش باد شدید برای کوهپایه
پیش‌بینی وزش باد شدید برای کوهپایه
رئیس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در روزهای پنجشنبه تا شنبه در ساعات بعدازظهر به ویژه در غرب و جنوب استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در مناطق نیمه شرقی استان، احتمال خیزش گرد و خاک موقتی نیز وجود دارد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبارکوهپایه اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، تا پایان هفته جاری جوی نسبتا پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان بیان کرد: در این مدت آسمان بیشتر مناطق استان صاف و در ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق قسمتی ابری پیش بینی می شود.
امینی توضیح داد: در روزهای پنجشنبه تا شنبه در ساعات بعدازظهر به ویژه در غرب و جنوب استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در مناطق نیمه شرقی استان، احتمال خیزش گرد و خاک موقتی نیز وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه شدت وزش باد در روز شنبه ۲۸ مهر ماه خواهد بود، خاطرنشان کرد: دمای استان تا اوایل هفته آینده روند کاهش جزئی خواهد داشت.
امینی گفت: پیش‌بینی می‌شود بیشینه دما روز چهارشنبه در کوهپایه ۲۷ و کمینه دما ۱۳ درجه سانتیگراد باشد.
لیلا امینی عنوان کرد: همچین در این شهر برای روز چهارشنبه هوای صاف، گاهی وزش باد شدید و در بعد از ظهر ابری و برای شب صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می ‌شود
انتهای پیام/ج ی