اختصاص ۲۲۳ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی بافت فرسوده شهرستان نایین
اختصاص ۲۲۳ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی بافت فرسوده شهرستان نایین
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین از اختصاص ۲۲۳ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی و مضمحل بافت فرسوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش اخبارکوهپایه به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مهدی علمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین در خصوص اقدامات به عمل آمده برای رفع مشکل معابر آسفالت نشده محلات هدف بازآفرینی شهری این شهرستان اظهار کرد: یکی از مشکلات بافت‌های تاریخی و فرسوده شهرستان نایین، وجود معابر خاکی و مضمحل و به تبع آن ایجاد شرایط نامطلوب برای زندگی مردم آن مناطق بود که به لطف خدا و در جهت توسعه شهری، ایمنی در تردد مردم و رسیدن به استانداردهای مطلوب اقدامات ویژه‌ای در این خصوص به عمل آمد.

وی افزود: در این راستا، ضمن تفاهم‌نامه‌های منعقد شده، ۱۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری نایین و ۷۳ تن قیر رایگان نیز به شهرداری بافران برای آسفالت معابر خاکی و مضمحل محلات هدف بازآفرینی شهری اختصاص یافت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین در رابطه با نحوه تخصیص قیر به محدوده‌های مصوب بافت فرسوده شهرستان بیان کرد: در ابتدا استعلام از شهرداری‌ها مبنی بر ارائه مدارک و مستندات گذرهای خاکی و مضمحل این بافت‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پس از بارگذاری قرارداد و نقشه‌های معابر در سامانه سبا، اخذ تائیدیه شرکت بازآفرینی شهری و ارائه ضمانت نامه از سوی شهرداری‌ها، حواله قیر صادر می‌شود که در این رابطه نیز تخصیص قیر سال‌های قبل و مساحت محدوده‌های بافت فرسوده حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ی